Pages

8/24/11

...tak taw...nk ckp pe....


Akhirnya..Ramadhan hmpir mninggalkan kita…mungkinkah ramadhan akan dtg masih kite punye kesempatan???.... Da dkt rayed a upenya… tp aku de trasa ckit la…trasa ape??trasa bhagia..bhgia kerana hosemate aku bakal bertunang…pas raye nie..aku doakn smga tiada ape2 yg buruk blaku..and lg sorg da jd tunang org… aku doakan bt hosemate ku smga hbgan kalian akan berakhir ke jinjang pelamin n akan berkekalan sehingga ke akhir hayat..amin…..
aku???hehehhe sape suh ko xde pakwe..padan muka aku kn??hehehehehe… raye kali nie ntah raye yg ke berapa ntah aku kena beraye ‘sorg2’…aku pom da x kire….terasa la gak kn tgk kwan2 laen de partner msing2..aku lak still jd lone ranjes….nk wt cmne kn..? di bulan yg mulia nie…doakan tok aku..smga bertemu jdoh cepat n tepat…..amin..smga raye thun dpn aku dpt beraya ngan insane baru….Dan dikesempatan nie aku ingin menyusun 10 jari jika de tkasar bhasa  n laen2 yg TER2… ampun dan maaf dipinta…



No comments:

Post a Comment