Pages

1/4/11

tetibe je.................


Tetibe je mlm nie ku tringt zaman aku mula2 kenal ‘duit’….ntah kenapa eh…zaman yang mana aku meronta2 ingin berdikari dan bdiri diatas kaki sndiri….aku x penah merasakan ‘tanam anggur’ mungkin rjeki aku murah agaknyer…hbis stdy  aku kje ngan compny yg jdik kontrektor ngan TMNet…time aku kje sini baru lah aku thu kite nie lau baek akn dipergunakan untuk keuntungan…pas2 aku mula mencri pngalaman2 laen di hotel…disini bermulanya kisah sebenar aku kenal akan kehidupan itu….penuh dgn hipokrit..sahabat….musuh lam slimut….dan mcm2 ragam bernama mkhlk..penuh dgn tipu daya…..sume pglaman yang ade lam diri aku melangkah lagi keluar untuk mencari mungkin secebis sinar agar hati ini tidak mjdi hpkrit….cm tembok besar cine…pas2 aku dpt kije kt surveyor..kt sini aku blja 1 bnda yg bermkna dalam hidup aku..org yang baek x semsetinya die baek..tp tkdg de udang disebalik mee..kadg2 yg baek itu juga akn mjtuhkan kite….2 yg aku blaja…aku blja x percyakan org..jgn mudah percayakan org..walaupun die baek dgn kite…sbb 1 ari mgkin die yg akan mjtuhkn kite!!!skrg aku de kje yg tetap wpon gji xde la mhal nk mampos tp ckup la nk tgung aku n bby car kecik aku 2….terima kasih Ya Allah kerana kau telah berikan aku pengalaman hidp yang terlalu berguna untuk aku tempuhi kehidupan aku di hari2 mendtg……………terima kasih pada teman yg sentiasa member sokongan dan dorongan…pada yg membenci ku…aku ingin perkatekan bahawa tiada siapa yg sempurna…

1 comment:

  1. tak sangka awk pernah keje dgn company survey....survey adalah bidang sy masa kat 'U'

    ReplyDelete