Pages

1/19/11

xpaham suda


Lame nyer x update blog aku nie….ye la sejak kblkgan ni aku bz gile…ari2 kena ngadap computer…ngdap krenah manusia….ble da mlm mls la plak nk ngadap laptop nie…sbb mate da penat…otak pon da letey sgt2………………..ape lagi aku pon bertukar ler jdik ulat gongok…
Sminggu dua nie aku cm bengang la..bengang dgn sorg mamat nie….1st aku kenal die ngan membe la jgk kan..kenal2 gitu jerk..aku plak time2 die msg aku mls la plak nk melyan sbb aku da ngantok.. mseg ngan bantal bucuk..of coz la aku suka plih bantal mucuk ku……penah satu malam tu mamat tuh msg r aku… lbih kurg cmnie la bnyinyer.
Mamat : hai wtpe
Aku: nk tido penat sgt
Pas2 aku diam… selang beberapa minit
Mamat:sombongnyer
…..aku ckp nk tido ngantok pon leh ckp aku nie sombong..x paham la aku…lantak ko la labu..ape ko nk cakap kt aku…de aku kesah..tp tlg la paham..aku nie da penat layan krenah manusia kt skolah..tlg la jgn beban kn fikiran aku…cm budak2…plez la….bt mamat nie au die terbace ke ape…lau x layan mmg ckp sombong lau layan ala2 gedik xde plak ckp sombong….x phm la aku…

1 comment: