Pages

5/16/11

here i c0me....jeng2...


Salam and g00d day 4 every0ne………….
Lamenyer nyepi dari update bl0g2 nie…ramai dh mseg tye..nape lame x updte bl0g???dlu b’iya2 je nk de blog….keh3….

So…apa yg aku buat slama ‘kehilangan’ aku..chewah…gediks la plek….sampai kan aku dh lupe dh ape yg terjadi slama tmpoh ‘magik’ aku nie…maafkan diri ini…ampun kan diri ini..huhuhu….. byk yg blaku slma nyepi ni..de yg best2 de yg x best sgt….
1stly….asenyer blm terlewat nk ucapkan 3 ari penting dalam bulan Mei nie….  Of coz la.. SELAMAT HARI PEKERJA …tanpa korang and aku x berjalan la compny…cm bgus sgt je..ntah2 korang n aku xde lg org suka kot..ketaw ngilai2 gamaknyer….huhuhuhu…




2nd…HAPPY MOTHERS DAY…xspecially for my lov mum…n buat sume WANITA yg bergelar n bakal bergelar ibu..pd mak…ank mak ingt lg sgla pesanan mak..terngiang dtinge ni.. duk tmpt org jgn lupe…smyang 2 jgn tinggl..de msa ngaji…jaga diri kt tempat org….yes!!sume 2 tlekat je lam kepala otak ank mak yg sengal nie..kdg2 blik kg 2 saje je nk wat mak mrh..sbb lame sgt x dgr mak bleber…keh3…teruk kan ank mak nie…

   
3rd…HAPPY TEACHERS DAY buat sume yg bergelar guru…family aku rmai gak yg jdi cekgu…


 
Dan selama aku nyepi nie byk gak crite2…..huhuhu…ye la khidupan mesti de warna warni die..lau x..xname khidupan la kan?????adakala terlalu byk perkara yg nk kite luahkan..tp sume 2 hanya lah jeritan dr dalam hati…arhhh!!!!!sukarnyer... aku plak mmg jenis mkhluk yg ssh nk gtaw atau dlm erti kate laen nk gtaw smthing kt org..wpun mate ati nie dh nmpk jelas tp mulut terkunci mati…  de org leh jelskan dgn mudh pe yg nk dluahkan…aku plak….Pe yg aku taw buat msuk blik air buka air kuat2…pas2 nanges n nanges…xpon duk dlm blik yg gelap nangis sorang2….bila ase dh lega bsuh muka amik air smyg pas ngdap Tuhan minta dkuatkan smangat…2 je yg aku mampu lakukan..Tpi bibir ttp snyum…
…korang pernah bercinta x??de stengah org 2 ckp CINTA ni blh direbut2..dikjar…tp bg aku cinta nie cm perjudian…de yg kalah..de yg menang dan ade jgk yg dh serik….taruhannyer adalah KEBAHAGIAAN dan ganjarannyer adalah KASIH SAYANG……
Sbb aku dh byk kali dh aku gagal untuk mendaptkan kebhgiaan 2…apatah lg kasih syg…sukr sgat untuk aku TAWAN…
uiks..bile dh updte mcm2 la plak tulis...erm...s0..aku stop dlu smpai sini...nti len kali smbung lagi..tata..muah 4 u all...

No comments:

Post a Comment