Pages

5/30/11

no cry....again..n again...huhuhuhu

No more cry…again..again n again…
tol x bhasa pjangga aku nie?? Lau slh map la ye..aku nie bkn reti sgt nk susun kate2 nan indah tok dijadikan puisi..but im try…
Korang phm x kate2 nie…..?????
cinta dan rindu spt kopi..pahit!!!setia pula adlh gulanyer..kopi dan gula adlh kphitan yg mnis..knapakah cinta sudh tidk bgula lgi....Lau x phm meh aku tanslet dgn 1 cerpen pendek…..xde siri  k!!

~~~~Masa berlalu…tp aku rindukan perkenalan kite yg dlu…msa kau n aku mula2 kenal dlu…smua indah..sumer ok..alrite..xde pe yg cacat..call n mseg jd phubung wpun ape yg nk dinya @ di bualkan xpenting…Dan kini kau berubah..baerubah…apakah salahku…msg @ call mjd 1 beban…merimaskan la kot..mcm alas an kau ciptakan..smkin hari smakin hambar…dan kini kau mnjauh…..aku pasti kau masih mcari sesuatu…myb sesuatu itu tiada padaku~~~~~~ tamat…

Wekend baru2 nie aku lik kg…fuh best lik kg…wpon penat mandu..xpe jnji xdpt lik kg…mandang lbih kurg 2mgu aku xlik..maklumlah poket ngah pokai…
…pd  1 ptg ari tu kan mak aku bsuara… lau kite nk cari teman hidup kite..crilah yg betul2 sygkan kite..bukn kite yg syg die lebih2..sdgkn kasih syg die pd kite x seberapa…sbb nanti lame2 org akn cpt bosan..cpt meluat.. wpon kenal lame..pasti de jgk akn brubah..
Hampir mnitis air mateku bila mak dpt mbace ape yg bputaran dikepala otakku…terima kasih mak…dan…mak doakan spya ank mak nie jdi kuat..n btemu jodoh sperti yg mak impikan….amin…smga air mata ini tidak akn terus menemani…smga aku tabah…

2 comments: