Pages

10/17/10

Jodoh...


Entah bila aku bakal bertemu dengan jodohku....alangkah indahnya kan hidup ini ditemani insan tersayang... tetapi apakan dayaku ..bukan aku yang menentukan segalannya...


    sesungguhnya...

Jodoh itu rahsia Allah yang tidak ku ketahui..apa hikmah yg terselindung apa rahsia tersembunyi.....bila mencari dikata memilih bila dah pilih ditolak bulat2...bukanlah kesempurnaan yang dicari asal serasi dijiwa serasi di hati, serdahana segala segi menerima diri serba ada... berakhlak dan beragama itu dipinta ,berpijak ...pada asas dan prinsip hidup yg sama...kenapalah pencarian ini tiada noktahnya....susahnya ya Allah...:'(

Namun...  aku percaya pasti de hikmah disebaliknya kan...siapalah kita untuk bertanya itu dan ini...tetapi kite sbgai hambaNya hanya mampu berdoa disetiap lewat sujud kita...

Tetapi   aku masih punya family and sahabat yg sentiasa menemani....

8 comments:

  1. sabor je la...jodoh tu ade..cepat ngan lambat je..


    aku follower mung yg pertama,sila turun kuantan utk belanje aku makan

    ReplyDelete
  2. nak post gane ek, hehehe,
    DaNoNE di sini,,

    ReplyDelete
  3. http://smkjenagortrg.blogspot.com/
    mat ni kak Fafafa..
    Keep forward,, jgn sedih3,,,

    ReplyDelete
  4. nice...

    rajin2 la update. jangan separuh jalan jer..ok!

    good luCK!!!

    ReplyDelete
  5. ajo ambe yea..xyah pikir2 bab jodoh ni..ia mari sendiri je nanti..insyaAllah..

    ReplyDelete
  6. hehe..nk ajo x susah..pengerasnya next week lanje wayang dh la..ngeh3

    ReplyDelete